Az Adwords kulcsszótervező nem ad pontos számokat
A Google már tavaly bejelentette, hogy változások lesznek az Adwords kulcsszótervezőt érintően. Néhány napja már a magyar fiókok is fokozatosan módosultak, így sajnos a megszokott felületen már nem ad pontos számokat az egyes kulcsszavak forgalmára.
A képen is jól látható, hogy a konkrét számok helyett intervallumok jelennek meg, a példában szereplő 1E-10E nem sok információval szolgál.
Úgy tűnik, hogy a Google egyre kevésbé szeret a SEO szakemberek kedvében járni, hiszen ez az eszköz kiemelten fontos szerepet töltött be a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában. Bár a rendszer figyelmeztet, ha részletesebb adatokat szeretnénk, egy kampány szükséges hozzá, de hozzáteszem ez már nem a megszokott kényelmes felület. A kommunikáció szerint a Google alacsony havi költés esetén korlátoz csak le, de hogy ez milyen összeg és magyar vonatkozásban mit is takar egyelőre nincs információnk.