2015. nov 01.

Nethuszár - Erős képzavar a médiában

írta: online reklám
Nethuszár - Erős képzavar a médiában

Unalmas a TV műsor, lusta vagy bekapcsolni még a telefonodat is, bepötyögni a legnagyobb videómegosztó keresőjébe, hogy mit is szeretnél nézni? Esetleg úgy érzed, már minden videót láttál és ötleted sincs mit nézzél? Itt a megoldás, legyél rendszeres nézője a Nethuszár TV műsornak! Hihetetlen, de ez komoly. Youtube videók bemutatása a televízióban, a megszokott színvonalon, Dancsó Péter közreműködésével.


huszar.jpgA VIASAT6 Nethuszár műsora vélhetően egy remek lehetőség Péternek, hogy a TV-ben is érvényesüljön, de ez biztos szükséges? Ki a célközönség? Mi a célja ennek a "nehogymegpróbáldbekategorizálniezmiez" műsornak? Ennyire nem néznek már tévét, hogy a Yotube-ozó fiatalok a célközönség? Esetleg a ráérő nyugdíjasokat ösztönzik az internetes tartalomböngészésre? Ilyen műsor mellett van még értelme a smart TV-nek, vagy ha ez trend felesleges volt ezzel a funkcióval megvenni? És egyáltalán, mi az a beszélő négylábú a műsorban?

Véleményem szerint a TV-ben nem állja meg a helyét egy olyan szerkezetű és minőségű műsor, ami az interneten még elfogadott, esetleg népszerű is. Szerencsére (?) nem kellet bekapcsolnom a 6. éve porosodó TV-met, hogy bele tudjak pillantani a Nethuszár "remekmű" első epizódjába, a VIASAT6 oldalán online is megnézhető. Hozzáteszem, először és utoljára. Ez a csatorna emlékeim szerint amúgy is hajlamos fogyasztásra alkalmatlan műsorokat elindítani, nagy valószínűséggel a Nethuszár sem lesz kivétel. Bár ki tudja, lehet a 12-15 éves korosztálynak ez tetszik. A tévécsatorna és szponzoraik  bizonyára szívesen látnának több internetező fiatalt a TV előtt, de ha ez a cél, már elbukták. Aki már hozzászokott az internet által kínált szabad tartalomfogyasztás élményéhez, valószínű még részben sem szeretne visszatérni a kötött műsoridővel rendelkező, túlzott mennyiségű reklámokkal megszakított tévézéshez.

egy igényes(ebb) tartalomfogyasztó

Szólj hozzá

Youtube TV műsor Nethuszár