2014. ápr 02.

Természetes, helyileg ható fájdalomcsillapítót keresel?

írta: online reklám
Természetes, helyileg ható fájdalomcsillapítót keresel?

fajdalom.jpgA természetes gyógymódok híveként amennyire csak lehetséges inkább kerülöm a gyógyszereket. Tisztában vagyok vele, huzamosabb ideig tartó szedésük mellékhatásokkal és emésztőrendszeri problémákkal járhat. Ezért döntöttem úgy, hogy ízületi fájdalmaimra a kenhető fájdalomcsillapító tapaszt alkalmazom, mely kizárólag természetes gyógynövények olaját tartalmazza. Nekem bevált és az olvasott terméktapasztalatok alapján kiválóan alkalmas lumbágó, gerinc-, illetve porcfájdalom esetén is.

Kipróbáltam már más hasonló jellegű készítményt, de őszintén mondhatom a jinjang féle folyékony fájdalomcsillapító tapasz messze felülmúlja a többit. Az, hogy rövid időn belül már kifejti hatását, elvárható a helyi jellegű fájdalomcsillapítóktól, de ez nem csupán gyorsan, hosszú ideig (10+ óra) is hat. Akinek egy nagyobb felületen kellene fájdalmát enyhíteni (például hát) kifejezetten előnyös, hogy folyékony állapotban viheti fel a hatóanyagokat és csak később válik tapasszá, víznek is ellenálló filmréteget képezve. Nekem bevált, ha te is hasonló ízületi, gerinc vagy reumatikus fájdalomra keresel egy természetes megoldást, bátran ajánlom!

Szólj hozzá

egészség természetes fájdalomcsillapító fájdalomcsillapító tapasz ízületi fájdalomra