2013. ápr 21.

A hatékony szórólapterjesztés alapjai

írta: online reklám
A hatékony szórólapterjesztés alapjai

A szórólap a legegyszerűbb és legolcsóbb reklámeszköz, éppen ezért a vállalkozások vezetőinek, marketingeseinek a legelőször eszébe jutó marketing stratégiai elem, a szórólapterjesztés. A nagyobb cégek marketing szakemberei tisztában vannak azzal, milyen kritériumoknak kell megfelelnie egy szórólapnak és a megfelelő szórólapterjesztési stratégiát is helyesen meg tudják választani.

Azok a vállalkozások, ahol nincs profi marketinges, viszont nem mindig látnak tisztán ezen dolgok tekintetében. Ahhoz, hogy egy szórólap kampányra fordított összeg ne csak kidobott pénz legyen, mindenképpen figyelembe kell venni bizonyos dolgokat. Annak érdekében, hogy a szórólap a megfelelő reakciót váltsa ki, fontos a szakszerű tervezés. Csak a tartalmilag és küllemileg megfelelő szórólap alkalmas arra, hogy felkeltse a figyelmet és érdeklődést váltson ki a hirdetett termék, szolgáltatás iránt és ne egyből a szemétben végezze. Nagyon fontos ezért a megfelelő szövegezés és a figyelemfelkeltő grafikai kivitelezés.

Nem mindegy az sem, milyen módon és hol történik a szórólapterjesztés. A terjesztés megtervezésénél figyelembe kell venni a célcsoportot és célszerű ez alapján kiválasztani a szórólapterjesztés módját és az érintett terjesztési területet. Ezen kívül fontos az is, hogy a terjesztést olyan vállalkozásra bízzuk, amelynél lehetőség van a folyamat ellenőrzésére.

Nem árt tudni azt sem, hogy minél nagyobb mennyiségű szórólapot készíttetünk egyszerre, annál olcsóbb a nyomdai kivitelezés. Ugyanazért az összegért, vagy néhány ezer forinttal többért esetenként kétszer vagy akár ötször annyi szórólapot lehet elkészíttetni. Amennyiben például az alap gondolat 5000 darab szórólap terjesztése, érdemes lehet például 25000 darab szórólapot legyártatni, mert bármennyire is meglepően hangzik esetleg, a 25000 darabot hozzávetőlegesen ugyanazért az
összegért fogja elkészíteni a nyomda, mint amennyiért az 5000 darabot készítené. Nagyobb mennyiség rendelése esetén ugyanis, egyes nyomdáknál kifejezetten jelentős mennyiségi kedvezményben részesülhetünk.

Természetesen a terjesztést tekintve ezután is maradhatunk az eredeti elképzelésnél, jelen példa esetében az 5000 darab szórólap terjesztésénél kezdésnek, próba képpen. A maradék szórólapok terjesztését pedig ütemezhetjük a későbbiekre, az első terjesztés eredményességének függvényében, viszont amennyiben egyszerre nagyobb mennyiségű szórólap terjesztésével bízzuk meg a kiválasztott szórólapterjesztő céget, a terjesztés darabonkénti árából is kaphatunk esetleg engedményt.

Amennyiben vállalkozásunkat bízza meg a szórólapok tervezésével, gyártásával és terjesztésével, garantáljuk Önnek a legjobb árakat, minőséget és az Ön által is ellenőrizhető, korrekt terjesztést.

Lépjen kapcsolatba velünk weboldalunkon keresztül: szórólapterjesztés az ország egész területén

Szólj hozzá

marketing szórólap szórólapterjesztés